Ll proposit d'aquesta tesi es fonamenta en demostrar que el producte es un mitja de comunicacio social -del que les persones es serveixen comunicativament- en funcio del seu caracter simbolic, que permet a l'esser huma interactuar amb el seu mon social, cultural i personal. D'altra banda, tambe fa referencia a les funcions que desenvolupa el consum i el sistema dels productes com a mitja de comunicacio social, doncs estudiar el producte com a fenomen de comunicacio social tambe implica analitzar el funcionament dels productes com a instruments de comprensio, estudiar-ne l'us social en la cultura actual, i saber com funcionen i quin paper cognoscitiu desenvolupen. Per.
Download El Producte Com a Fenomen de Comunicacio Social PDF (PDF, EPUB, KINDLE)
Descargar El Producte Com a Fenomen de Comunicacio Social pdf Vinyets I Rejon Joan
libro El Producte Com a Fenomen de Comunicacio Social pdf
Saturday, November 24, 2018
Descargar El Producte Com a Fenomen de Comunicacio Social [pdf] Vinyets I Rejon Joan
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.